Autor |
Wiadomość |
3LV15 |
Wysłany: Sob 9:56, 04 Sie 2007 Temat postu: GTA IV zaliczylo maly poslizg |
|
Dzisiaj Rockstar Games opublikował, że wydanie ich najnowszego dzieła czyli GTA IV na które wszyscy czekamy zostanie opóźnione. Ma to związek z rokiem budżetowym 2008, który zaczyna się 31 października 2007. Premiera gry zostanie znacznie przesunięta, miejmy nadzieję, że ta ilość dni dla takiej gry nie wpłynie źle. Najprawdopodobniej pomiędzy lutym a kwietniem nastąpi przewidziana owa premiera GTA IV. Widzimy, że zwłoka jest strasznie duża.
Cóż więc znowu poczekamy trochę dłużej na kolejne GTA.
Sam Houser wypowiedział się na ten temat. Niżej jego przetłumaczony e-mail.
Witajcie.
Chciałem Was osobiście poinformować o tym, że Grand Theft Auto IV zaliczy mały poślizg. Dziękujemy również za wieloletnie wsparcie dla nas. Nowe informacje pojawią się niedługo.
Pozdrawiam.
Sam Houser
Również Strauss Zelnicka z Take 2 dorzucił kilka swoich słów.
Przy GTA IV Rockstar ustanawia nowy standard gier wideo. Poszczególne elementy tworzenia gry są bardziej czasochłonne niż przypuszczano, zwłaszcza przy tworzeniu gry na dwie różne platformy. Produkcję tworzymy z zapałem i zapewniamy, że będzie na co czekać. Przyrzekamy na miliony fanów, na nasz zespół oraz dystrybutorów, że gameplay z GTA IV poruszy ziemię czerpiąc maksymalne zyski z możliwości next-genów.
Producent gry Sam Houser ujawnił, że ekipa potrzebuje więcej czasu na pełne dokończenie gry. Ci którzy jeszcze nie zakupili Playstation 3 bądź Xboxa 360 dostali trochę więcej czasu. |
|
|
3LV15 |
Wysłany: Pon 20:35, 30 Lip 2007 Temat postu: info z serwisu TeamXbox |
|
· Internet umożliwia nam przeglądanie stron o takich tematykach jak serwisy randkowe, poczta, sklepy, katalogi podróży,
· Pay`n Spray, znany z poprzednich części GTA, będzie dostępny także w GTA IV,
· Wskaźnik, pokazujący ilość życia, która została naszym przeciwnikom, również pojawi się w grze,
· McReary został wkręcony w nagrywanie czegoś nieprzyzwoitego, |
|
|
3LV15 |
Wysłany: Czw 18:36, 26 Lip 2007 Temat postu: newsy z serwisu "Kikizo" |
|
- Gra została specjalnie przygotowana do wersji demo. To tylko 15% tego, co zobaczymy w pełnej wersji.
- Ciągle jednak kuleje utrzymanie stałego FrameRate.
Również kamera nie zachowuje się idealnie. Bywały momenty, że po prostu nie nadążała za graczem.
- Do prac nad IV zatrudniono wiele nowych umysłów. Jak twierdzi Rockstar, "jest to grupka niesamowicie utalentowanych ludzi, mogąca nam pomóc w czymś naprawdę szczególnym".
- Odwzorowanie rzeczywistego terenu stoi na wysokim poziomie.
- Nawiązując do ścieżki dźwiękowej - R* wciąż trzyma utwory w tajemnicy. Tym razem będzie można usłyszeć te znane (i te mniej również) kawałki. Rockstar Games twierdzi, że soundtrack będzie obfitował w znacznie więcej utworów z różnych gatunków i dekad.
- Demo rozpoczyna się październikowego poranka o godzinie 5 rano w dzielnicy Star Junction (Times Square). Jeszcze panująca ciemność pozwala zobaczyć refleksy i światła neonów.
- Przechodząc do wątku fabularnego - to właśnie skorumpowany gliniarz Francis McReary zleca Nikolaiowi (pełne imię Bellica) zabicie Toma Goldberga, znanego w mieście prawnika. Również ma dla niego kilka innych przysług do wykonania, by zapomnieć o ciemnej przeszłości głównego bohatera. Owa misja rozpoczyna się telefonem do Jakuba, co sprawia, że zadania przestały być liniowe. W tej części dosłownie jeden "głupi" telefon może zmienić wszystko.
- Nie będzie już sklepów z bronią "AmmuNation". Broń znaleźć można po ciemnych uliczkach, w różnych bazach, schowkach i bagażnikach samochodowych, czy po prostu zamówić u Kuby. Za 9MM, SMG i MicroSMG przyjdzie nam zapłacić po sto dolarów za sztukę. Oprócz tego, Jakub służy pomocą, gdy braknie nam amunicji. Tylko chodzenie po mieście z widoczną bronią nie jest już takie bezpieczne, jak kiedyś.
- Wracając do miasta - każda uliczka ma swoją nazwę i tabliczkę z nią przy wjeździe, tak więc łatwo się nie zgubisz.
- Korzystając z taryfy możesz wybrać jedną z wielu dostępnych kamer: z perspektywy gracza, kierowcy, z przedniego zderzaka, z dachu, z maski, przy przednim kole, czy z tyłu samochodu, co wygląda lepiej niż w niektórych grach wyścigowych. Możesz również wybrać starą cimematic camera, która pokaże ci uroki miasta, które jest naprawdę niesamowite. Redaktor poczuł się tak, jakby to on właśnie krążył ulicami Nowego Jorku. Siedząc w taryfie możesz również porozmawiać z kierowcą, a także poprosić o zmianę stacji radiowej, które nadawać będą muzykę przeplecioną Rockstarowskimi reklamami.
- Oprócz zabawnych reklam, R* wprowadza do gry równie zaskakujące elementy, takie jak "pizza za rozsądną cenę 99 centów", czy "bar koktajlowy Bahama Mamas".
- Podobnie jak w rzeczywistości, również i w grze nie ma nic za darmo. Za pobyt w kafejce również przyjdzie nam zapłacić. Czym? Kartą kredytową, która stała się niezbędnym przedmiotem. Potem siadamy przy stanowisku komputerowym, naciskając LB i mamy już widok na monitor. Jest również kursor, który przesuwamy gałką analogową na pasek adresu, wybieramy stronę i przeglądamy. I tutaj również zaobserwujemy humor R*, bowiem będą różne śmieszne witryny.
- Siedząc w kafejce, wciąż słychać miejskie odgłosy dobiegające z zewnątrz budynku. Podobnie jak wchodzenie do budynków odbywa się bez żadnego dodatkowego wczytywania gry.
- Jak wiadomo, Niko podsyła swoje CV do firmy prawniczej. Wynika z niego, że jest dobry w kierowaniu ludźmi, zdolny atletycznie (cokolwiek by to znaczyło), umie strzelać, boksować, biegać, oraz pływać w zaawansowanym stopniu.
- Skoro Niko Bellic to człowiek czasów współczesnych, posiadający kartę kredytową, musi mieć również funkcję "odrzucania połączenia" w telefonie. Takowa jest, lecz gdy zostanie niewłaściwie użyta, może mieć duży wpływ na dalszą rozgrywkę.
- Samochody posiadają nawigację GPS i rekomendowane ulice pojawiają się na żółto na radarze w lewym dolnym rogu ekranu.
- Możesz korzystać z systemu automatycznego celowania, oraz z celowania manualnego. Możesz również kryć się za wszystkim co możliwe. Ale uważaj - prawo nie śpi. Policja też to potrafi.
Tekst by "mr.chaos" |
|
|
3LV15 |
Wysłany: Śro 16:49, 25 Lip 2007 Temat postu: Newsy od "Playstation Magazine" |
|
- Znany nam dotychczas pasek zdrowia zostanie zastąpiony zielonym okręgiem otaczającym mapę,
- Liberty City nie jest wielkości San Andreas, zajmować ma około 3/4 powierzchni znanej nam z ostatniego PC'towego GTA,
- Magazyn potwierdza info o zmianie domyślnej kamery podczas kierowania samochodem (kiedy wejdziemy do wozu, kamera ma opadać w dół i przesunąć się w lewo),
- Potwierdzona została także informacja o możliwości grania w minigierki takie jak billard.
- Podczas dema zaprezentowanego redakcji PSM, nasz bohater, Niko - umiera przygnieciony przez policyjny helikopter lądujący na jego... głowie, |
|
|
3LV15 |
Wysłany: Śro 13:28, 25 Lip 2007 Temat postu: TRAILERY GTA IV |
|
|
|
3LV15 |
Wysłany: Pon 18:25, 23 Lip 2007 Temat postu: Newsy GTA4 |
|
Nie chcialem aby newsy o GTA IV ze starego forum przepadly. Wiec postanowilem je przepisac :p oto one:
Info z autralijskiego magazynu o Play Station dzieki zyczliwosci GTASite.pl:
-Kiedy Niko przechodził obok bankomatu, na dole ekranu pojawiła się ikonka przycisku. Prawdopodobnie po jej naciśnięciu, Niko będzie mógł wyjąć z maszyny określoną sumę,
-Dzięki wykorzystaniu nowego systemu fizyki w grze, gracz wręcz 'poczuje' przejeżdżający obok pojazd oraz będzie mógł usłyszeć radio w nim grające,
-Sterowanie pojazdów będzie zmienione w stosunku do poprzednich części,
-Kiedy wybierzesz osobę ze swojej listy kontaktów w telefonie komórkowym, pojawi się lista czynności, np. 'spotkajmy się tutaj' etc.,
-Granie w trybie co-operative podczas rozgrywki jednoosobowej nie będzie możliwie, jednak pojawi się taka opcja w multiplayerze,
-Nie zdecydowano jeszcze czy GTA IV łączyć się będzie w jakikolwiek sposób z innymi częściami GTA. Nie ma jednak przeszkód, aby umiejscowić akcję kolejnych gier poza Stanami Zjednoczonymi, np. w Londynie,
-Prawdopodobnie w Liberty City pojawi się sieć autobusowa, ze szczegółowymi rozkładami jazdy. Główny bohater będzie mógł poczekać na przystanku na autobus i udać się nim (jako pasażer) w inną część miasta,
-Podczas precyzyjnego celowania, kamera ustawiać się będzie na ramieniu Niko,
-Efekty świetlne wyglądają bardzo realistycznie,
-Autorem muzyki z trailera jest Philip Glass. Pomaga on również tworzyć soundtrack do gry.
A wedlug oficialnego Magazynu XBox:
· Według informacji zawartych w magazynie, GTA IV jest ukończone w 66%,
· Żartownisie z Rockstar nie rezygnują z humorystycznych elementów w grze. Jedna z ulic w grze będzie nosić nazwę "69th Street Diner",
· System manualnego celowanie będzie bardziej udoskonalony,
· Niko będzie mógł wspinać się na górę po schodach pożarowych i spotykać się z innymi nawet na najwyższych piętrach wieżowców. Jeśli rozmowa nie będzie się kleiła, nasz bohater może się pozbyć natrętnej osoby zrzucając ją w dół,
· Walka wręcz będzie o wiele bardziej realistyczna i naturalna,
· W jednej z radiostacji usłyszymy ulubione piosenki ludzi ze wschodniej Europy,
· Gracz będzie mógł zmieniać kamerę zgodnie z jego potrzebami, jednak R* wciąż pracuje nad tym aspektem gry,
· Podczas używania telefonu komórkowego, w dolnym prawym rogu pojawi się jego powiększona wersja, dzięki temu, gracz będzie mógł korzystać z książki adresowej,
· W grze będziemy mogli posługiwać się zabawnymi przedmiotami, takimi jak na przykład popularny w GTA: SA wibrator,
· Dan Houser zapewnia, że Liberty City w GTA IV będzie największym miastem w historii GTA,
· Central Park na pewno pojawi się w grze, jednak jego nazwa wciąż jest nieznana,
· Podróż pojazdami pływającymi będzie o wiele przyjemniejsza,
· Praca policjantów będzie bardziej wymagająca niż w poprzednich częściach GTA.
----------------------------------------------------------
W najnowszym magazynie PSM3, pojawiło sie pare nowych informacji na temat jakże oczekiwanego przez Wszystkich GTA IV.
Niestety prócz tekstu, nie ma żadnych nowych screenów lub zdjęć.
Oto czego możemy się dowiedzieć:
-Brat Niko, Roman, jest właścicielem upadającej firmy pełniącej usługi taksówkarskie,
-Posiada on spory dług oraz ma kłopoty z gangami z całego Liberty City,
-Niko będzie miał wpływ na swoją wagę,
-W pierwszej misji, Niko szedł korzytarzem w biurze swojego brata,
-Niko może wychylać się zza rogów, zupełnie jak w Splinter Cell lub Syphon Filter,
-Niko może przylgnąć do ściany i wysunąć broń jak w Metal Gear Solid lub Gangs of London,
-Niko otrzymywać będzie nowe misje poprzez telefon komórkowy,
-Będzie możliwość ustawienia swojej listy spraw,
-Niko będzie miał dziewczyny,
-Kradzież samochodów będzie wymagała użycia siły,
-Niko będzie zamieszany w handel ludźmi,
-Wygląd głównego bohatera pozostawia wiele do życzenia, jest zaniedbany, zarośnięty, a jego ubranie to najtańszy sportowy dres
----------------------------------------------------------
Lipcowe wydanie PSM ukazuje nam nowe możliwości związane z Grand Theft Auto IV.
Oto one:
- Nie będzie można latać samolotami - To już wiemy, natomiast helikopterem, którym będziemy sterować będziemy w stanie wylądować na prawie każdym budynku w mieście,
- Wszystkie ulice są nazwane,
- Tymczasowa muzyka jest aktualnie zamiennikiem w grze dla prasy. W piosenki włączają się m.in. rosyjskie nuty bądź rap ze wschodniego wybrzeża.
Dziwne jest to że wiele rzeczy, które mówi prasa, jest do usłyszenia w radiu w samej grze.
Kolejne informacje dotyczący GTA IV wypłynęły do sieci i wiernych fanów serii GTA. Ty razem swoimi wiadomościami pragną się z nami podzielić brytyjski GamesMaster Magazine i amerykański Playstation Magazine.
GamesMaster Magazine
· Ludzie wpadną w panikę, widząc Niko biegającego z wyciągniętą bronią,
· Między pojedynczymi płytami chodnika wyrasta trawa,
· Nigdy więcej nie będziesz czuł się bezpiecznie, przypadkowo przebiegając obok przechodniów,
· Dzięki komórce, Niko będzie mógł planować i koordynować ataki na wrogie osoby itp.
· Upadająca firma taksówkarska Romana nazywa się Cherkov.
PSM US
· Helikopterem można będzie wylądować na każdym dachu danego budynku,
· Muzyka w GTA IV składać się będzie z takich gatunków jak rock czy rap ze Wschodniego Wybrzeża.
----------------------------------------------------------
Kradzieże aut nie będą już takie proste jak dotychczas. Teraz policja ma zwracać większą uwagę na złodziei samochodów. Przykładowo wybicie szyby może ich zaalarmować(być może będzie sposób, aby ich nie wybijać .
- Będziemy mogli podnosić i opuszczać szyby w samochodzie orz wyjrzeć za okno,
- Silnik graficzny na którym opiera się GTA IV to RAGE (Rockstar Advanced Game Engine) silnik ten został wykorzystany min. w grze "2005 table tenis",
- Rockstar potwierdził multiplayer,
- Programiści z Rockstar Games woleli zrobić mniejsze a bardziej dopracowane i z większą ilością szczegółów miasto,
- Liberty City jest uderzająco podobne do NYC,
----------------------------------------------------------
Dwa angielskie magazyny opublikowały swoje zapowiedzi GTA IV. W PSU3 Magazine UK brak jakichkolwiek nowych informacji, zaś w Xbox 360 UK Magazine wręcz przeciwnie. Oto one:
- Kiedy przechodzeń zobaczy wypadek, powie coś w stylu: 'O k***a!',
- Kiedy Niko zbliży się do członka jakieś grupy, zostanie do niej zaproszony lub wykopany. Podczas zderzenia się z przechodniem, Niko odepchnie go lekko barkiem,
- Podczas zbiegania z małego wzniesienia wzdłuż drogi, Niko odchyla się lekko do tyłu, przez co unika on upadku i późniejszego sturlania się po zboczu,
- Podczas biegania Niko rusza rękami w różne strony (w zależności np. od kierunku, w który skręca) oraz innymi częściami ciała. Wygląda to nieporównywalnie lepiej od tego, co było zaprezentowane w poprzednich częściach GTA, gdzie bohater ruszał tylko nogami, a tułów i głowa stały w miejscu,
- Sama animacja chodzenia również robi wrażenie,
- Jak wiadomo, w grze będzie możliwość wspinania się na słupy linii wysokiego napięcia czy schody przeciwpożarowe. W Broker jest ich całe mnóstwo - bardzo prawdopodobne, że przydadzą się podczas wykonywania misji z karabinem snajperskim w roli głównej,
- Koniec z noszeniem miliardów w kieszeni głównego bohatera GTA. Od tej pory, Niko będzie zarabiać i wydawać tyle pieniędzy, aby utrzymać się w Liberty City. Posiadanie zbyt dużej ilości pieniędzy mogłoby go zniechęcić od wykonywania kolejnych misji, ponieważ jego cel zostałby spełniony - pomógłby bratu utrzymać firmę. W grze pojawi się wiele sposobów na wydanie zarobionych pieniędzy,
- W grze nie będzie biznesów: mija się to z ideą kontynuowania gangsterskiego życia, jeśli Niko posiadałby sieć pizzerii, klub nocny czy firmę taksówkarską,
- Głos pod postacie w GTA IV podkładać będą mniej znani aktorzy, zaś sama ścieżka dźwiękowa składać się będzie z mniej popularnych grup muzycznych - przynajmniej nie z takich, do jakich przyzwyczaił nas rok 2007.
I jescze troche:
Cos nowego od portalu Yahoo!:
· Niko potrafi się wspinać także na drzewa,
· Zniszczenia będą bardziej realistyczne niż w poprzednich częściach GTA,
· Efekty muzyczne są bardziej realistyczne i świetnie oddają klimat wielkiego miasta,
· Niko będzie nosił kamizelkę kuloodporną na sobie, która z biegiem czasu i wykorzystania będzie ulegać zniszczeniu - wszystko to za sprawą braku HUDa w grze.
----------------------------------------------------------
Bohater i Fabuła
* Główny bohater gry , Niko Bellic, to Chorwat lub Serb. Ma około 30 lat
* Znanych z San Andreas siłowni nie będzie, jednak nadal będziemy musieli jeść.
* Wzorem poprzedniej części w grze pojawią się sklepy z ubraniami i szafy w których zmienimy swoje wierzchnie odzienie. O zmianach fryzur nic nie wiadomo
* Niko chcę zaznać spokoju, więc za namową kuzyna przyjeżdża do Liberty City, które jest podobno rajem dla takich ludzi. Wszystko okazuje się jednak kłamstwem – Roman, kuzyn Niko, ściągnął go do miasta, ponieważ ma ogromne kłopoty
* Fabuła nie będzie tak „szczęśliwa” dla bohatera jak w poprzednich częściach – bohater nie stanie na szczycie przestępczej piramidy
* Postacie z poprzednich części serii nie pojawią się w GTA IV
* Uliczne gangi będą miały duży wpływ na fabułę
* Wielu ważnych dla fabuły postaci nie będzie rodowitymi amerykanami
* Akcja gry rozgrywa się w 2007 roku
Ludzie
* Powrócą znane z pierwszych części grupy przechodniów ( ludzie z Rocstara nazywają ich świrami). Jak na razie pewne jest, że pojawią sie yuppies i lunatycy (to może być ciekawe). Niektóre grupy mają być bezpośrednio przypisane do danych dzielnic. W poprzednich częściach zabicie całej grupy dawało punktowy bonus – być może w najnowszej odsłonie będą bardziej użyteczni
* Przechodnie to dorośli ludzie, kobiety lub mężczyźni – nie będzie ani dzieci, ani zwierząt.
* Przechodnie mają mieć całe zestawy charakterystycznych dla siebie zachowań, np. rozmawianie przez telefony komórkowe, robienie zakupów, czy palenie papierosów
* Z przechodniami nie będzie się dało rozmawiać
Miasto
* Miasto zostało zainspirowane Nowym Jorkiem – nie będzie to wierna kopia tego miasta, a „tylko” stworzona na jego podstawie metropolia tzn. że w grze pojawią się charakterystyczne dla Nowego Jorku budynki, lecz układ ulic będzie inny.
* Liberty City z GTA 4 zostało podzielone na pięć dzielnic - Manhattan to Algonquin, Brooklyn to Broker, Bronx to Bohan, New Jersey to Alderney, a Queens to Dukes. Terenów innych niż Liberty City (wsie, obrzeża miasta itd.) nie będzie
* Wirtualna metropolia będzie tak zaprojektowana, aby nie było w niej nieciekawych miejsc, bądź niepotrzebnych przestrzeni (jak miało to miejsce z zaprezentowaną w San Andreas pustynią), min. z tego powodu w grze nie pojawi sie lokacja ze Statułą Wolności. Teren gry będzie przez to znacznie mniejszy niż w SA - Liberty City ma być porównywalne wielkością z JEDNYM miastem ze wspomnianej gry.
* Do znacznej ilości budynków będziemy mogli wejść i to wszystko bez żadnego doładowywania. Wnętrza mają być co najmniej tak samo szczegółowe jak samo miasto.
* Najprawdopodobniej, wzorem poprzednich części, nie wszystkie dzielnice będą dostępne od początku gry.
* Podobnie jak w poprzednich częściach miasto będzie pełne różnorakich reklam i bilbordów nawiązujących do rzeczywistego świata np. charakterystyczna, zielona, reklama napoju Sprunk (Sprite)
Technologie
* Absolutnie wszystko ma być doczytywane w locie – napis loading zobaczymy tylko podczas wczytywania stanu gry.
* Zasięg rysowania modeli budynków ma być ogromny.
* Znacznej poprawie ma ulec sztuczna inteligencja wszystkich postaci – policjanci mają być mniej ustępliwi, a wirtualni kierowcy mają lepiej jeździć
* Twórcy włożyli ( i wkładają) wiele pracy w dopracowanie animacji np. sposób poruszania się bohatera będzie zależał od powierzchni po jakiej idzie
* W grze pojawi się Multiplayer
* Oprócz muzyki z odbiorników radiowych zamontowanych w pojazdach znajdą się także w grze utwory dopasowane do odpowiednich sytuacji, np. strzelanin
Model rozgrywki
* Główny bohater będzie posiadał bardzo przydatny telefon komórkowy, który oprócz dzwonienia i wysyłania SMSów będzie posiadał organizer oraz aparat. Gra zmieni nieco charakter, bo to nie zleceniodawcy będą szukali nas, ale my ich. Nasi pracodawcy mają się zachowywać jak prawdziwi ludzie – czasami w ogóle nie będą chcieli z nami rozmawiać. Dzwonić będziemy mogli także po taksówkę, bądź do naszych przyjaciół z doków. Najprawdopodobniej będzie to funkcjonowało na podobnej zasadzie jak zamawianie zrzutów uzbrojenia i pojazdów w Just Cause.
* W grze pojawi się możliwość wynajmowania pomocników
* Niko będzie miał jeszcze większą swobodę niż bohaterowie poprzednich części – będzie się mógł wspinać po słupach telefonicznych (prawdopodobnie tez po rynnach), będzie mógł przywierać do ścian i prowadzić ogień zza węgła (celowanie ma zostać poprawione, będzie znacznie bardziej precyzyjne), albo uchylać lekko drzwi by zajrzeć czy nikt się nie ukrywa w pomieszczeniu. Podczas kradzieży zamkniętego samochodu wybije szybę, aby dostać się do środka
* Stawiane przed nami zadania mają być dłuższe, urozmaicone, a niektóre będą miały kilka możliwych zakończeń. Podczas zadań ważną rolę ma odgrywać miasto i jego interakcja z graczem.
* Gra ma być całkowicie nieliniowa, oraz ma posiadać kilka możliwych zakończeń – tylko od gracza zależy jak potoczą się losy Niko
Pojazdy
* W grze nie będzie samolotów, jednak pojawią się inne powietrzne środki transportu (być może będą to helikoptery lub lotnie)
* W grze znajdą się również łodzie
* Po jetpacku z San Andreas fani spodziewali się wprowadzenia kolejnych dziwnych pojazdów do gry. Twórcy niczego nie potwierdzili, jednak podsumowali wszystko tajemniczym i krótkim zdaniem „takie rzeczy trzymamy w tajemnicy”
* Każdy pojazd ma mieć własną i charakterystyczną dla siebie fizykę jazdy
Ciekawostki
* W produkcje gry zaangażowane są trzy oddziały Rockstara – w Edenburgu, Nowym Jorku i San Diego
* Prace nad grą trwają już prawie trzy lata (w międzyczasie powstało GTA: Liberty City Stories, oraz GTA: Vice City Stories)
Źródło: pccentre.pl
----------------------------------------------------------
- Time Square w grze będzie nosić nazwę Star Junction,
- Dostawca broni dla Niko oraz diler narkotyków pochodzący z Wysp Kanaryjskich nazywa się Little Jacob,
- Główny bohater może zamówić taksówkę na wezwanie,
- Opcja Trip Skip również zawita w tej odsłonie GTA, lecz w rozbudowanej formie, będziemy mogli śledzić całą trasę taksówki z oczu gracza,
- Pojawią się nowe postacie m.in. Goldberg, Ligner i Shyster,
- Pojawi się lokacja o nazwie Rotterdam Hill,
- Niko będzie mógł korzystać z każdego komputera oraz posługiwać się internetem w znanej kawiarence internetowej z GTA III - Tw@ Cafe,
- W miejscu nazwanym Castle Gardens bohater spotyka pewnego człowieka McReary, któremu przekazuje nieznaną ilość pieniędzy,
- Stopień poszukiwań będzie się podnosił nawet po popełnieniu najmniejszego wykroczenia, aby spadł należy opuścić oznaczony obszar,
- Wszystkie ulice w grze mają swoje nazwy, co pomoże zapewne policji w poszukiwaniach przestępcy o czym będziemy wiedzieć z rozmów stróżów prawa w radiu,
- W sklepach Perseus będziemy mogli zakupić komplety ubrań,
- W zaprezentowanym demie przez Rockstar Games główny bohater, czyli Niko dziwnym trafem umiera.
· McReary jest skorumpowanym policjantem,
· Little Jacob to przyjaciel kuzyna Niko - Romana,
· Rotterdam Hill znajduje się w dzielnicy Alderney - odpowiednik New Jersey,
· Wszelkie podpowiedzi ułatwiające rozgrywkę zostały usunięte,
· Maksymalna ilość poziomów poszukiwania (Wanted Level) wynosi sześć,
· Pijacy będą częstym widokiem na ulicach Liberty City,
· Poziom trudności gry będzie o wiele wyższy niż w poprzednich częściach GTA,
· Pierwsza misja wersji demonstracyjnej GTA IV nazywa się "Call and Collect",
· Jedna z misji polegać będzie na załatwieniu Goldberg'a. Po strzale ofiara upadnie na ziemię lub wypadnie przez okno,
· Dalsza część zadania polegać będzie na wydostaniu się z biura. W czasie ucieczki Niko spotka trzech ochroniarzy,
· Goldberg jest prawnikiem,
· Zakończenie misji nastaje z chwilą opuszczenia budynku,
· Jedna z nowych animacji w grze to przylgnięcie do ściany. Uchroni to postać przed kulami,
· Uszkodzenia ciała, które Rockstar umieścił w GTA IV, pozwala ukończyć daną misję na wiele sposobów.
By: PLAY UK
· W grze nie zobaczymy serduszek uzdrawiających postać. Energię odzyskamy tylko poprzez jedzenie i wypoczynek,
· Niko jest rosyjskim imigrantem,
· System celowania uległ gruntownej rozbudowie,
· Chcąc ukraść pojazd, będziemy zmuszeni poświęcić na to więcej czasu niż dotychczas,
· Ładowanie gry podczas przemieszczania się z jednego rewiru do drugiego zostało usunięte,
· Twórcy nie chcą na razie podzielić się z nami informacjami dot. Soundtracku w grze,
· Modele postaci oraz pojazdów są są bardzo dokładne oraz dopracowane w każdym calu,
· Główną rolę w komunikacji z innymi osobami będzie odgrywać komórka oraz internet.
By: Official PlayStation Magazine
- Little Jacob może nam zaproponować takie bronie jak: 9mm, shotgun, SMG (mp5) oraz micro SMG (a gdzie moj kochany S-O),
- W grze ujrzymy stare mocne bronie, czyli wyrzutnie rakiet oraz miotacz ognia,
- Pojawi się możliwość pływania oraz możliwość zagrania w mini gierki znane w San Andreas,
- McReary's ma na imię Francis i jest skorumpowanym gliniarzem, który chce wykorzystać Niko do zaplanowanych celów,
- Innym potwierdzonym pojazdem, który pojawi się w grze jest Comet,
- Karen jest imieniem portiera Goldberga, Ligner & Shyster. Zawiadamia głównego bohatera o jego udzielonym wywiadzie. Nie wiadomo na razie czy będzie to kluczowa postać,
- W grze nie pojawią się żadne nawiązania do ataku terrorystycznego z 11 września.
by: official XBox magazine
----------------------------------------------------------
· Wystarczy jedno kliknięcie myszką na mapie, by taksówka zawiozła nas we wskazane wcześniej miejsce. Mało tego jeśli Niko poczuje głód czy też oberwał podczas strzelaniny, kierowca natychmiast zawiezie go do restauracji lub szpitala,
· Niko nie może korzystać z usług taksówkarskich, gdy policja siedzi mu na "ogonie",
· Policja, ścigająca bohatera, na mapie oznaczona jest kropkami,
· Nie ma żadnych ograniczeń w obsługiwaniu komórki i korzystaniu z internetu,
· Na ulicach Liberty City można spotkać wszystkie marki samochodów,
· Dziewczyna z okładki jest kobietą lekkich obyczajów, o bardzo intrygującym imieniu - Lola,
· Komórka Niko wyposażona jest w takie udogodnienia, jak komunikator, organizator, GPS czy aparat fotograficzny,
· Oprócz punktu na mapie, GPS pokazuje najkrótszą drogę prowadzącą do celu. Droga oznaczona jest wtedy na żółto,
· Niko może biegać truchtem, sprintem lub chodzić,
· W skład soundtracku wchodzi m.in. rosyjski rock i trance.
INFO by: Games Aktuell Magazine |
|
|
|